W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę Cookies
X

Praca

Aktualne oferty pracy znajdziesz w 

Biuletynie Informacji Publicznej AOTMiT

 

 

Rekrutacja krok po kroku

KROK 1 – Aby zostać częścią zespołu AOTMIT wybierz interesującą Cię ofertę. Znajdziesz ją w Biuletynie Informacji Publicznej.

KROK 2  – Dokładnie przeczytaj ogłoszenie i przygotuj wymagane dokumenty. Wszelkie wskazówki dotyczące sposobu ich wysłania znajdują się w ofercie pracy, która Cię interesuje.

KROK 3 Przygotowane dokumenty wyślij pocztą na adres: Agencja Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji, ul. Przeskok 2, 00-032 Warszawa lub elektronicznie, na adres mailowy rekrutacja@aotm.gov.pl. Nie zapomnij w tytule maila podać numeru rekrutacji.

KROK 4 –  Oczekuj na telefon od nas. Po upływie terminu składania dokumentów sprawdzimy ich poprawność. Jeśli formalnie wszystko się zgadza, zaprosimy Cię do nas na rozmowę.

KROK 5 – W trakcie rekrutacji porozmawiamy o Twoich umiejętnościach. Tu przedstawisz nam swoje oczekiwania. Po zakończonej rozmowie i spotkaniach ze wszystkimi kandydatami, poinformujemy Cię o ostatecznej decyzji komisji rekrutacyjnej.

KROK 6 – Jeśli wszystko pójdzie z zgodnie planem, podpiszesz z nami umowę o pracę.

 

Praktyki w AOTMiT 

KROK 1  – Wypełnij kwestionariusz zgłoszenia na praktykę, następnie zeskanuj i wyślij na adres sekretariat@aotm.gov.pl

KROK 2  – Jeśli zaakceptujemy Twoje zgłoszenie, poinformujemy Cię mailem lub zadzwonimy do Ciebie. Otrzymasz też termin rozpoczęcia praktyki.

KROK 3  – W dniu rozpoczęcia praktyk poznasz swojego opiekuna. Uzupełnisz wszelkie formalności oraz odbędziesz szkolenie BHP.

 

Dokumenty do pobrania: